სამოდელო ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა
საგანი: ინგლისური
მასწავლებლის სახლი და გვარი
: ნინო წილოსანი
სწავლების
საფეხური/კლასი: დაწყებითი საფეხური, III კლასი
გაკვეთილის ტიპი: სამოდელო; ინტეგრირებული
ინტეგრირებული საგნები: ინგლისური, მათემატიკა
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 27 (კლასში სსსმ მოსწავლე არ
ირიცხება)
გაკვეთილის
თემა: მოქმედებები ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებზე, გეომეტრიული
ფიგურები, კალენდარი.
გაკვეთილის ხანგრძლივობა: 40 წთ.
გაკვეთილის
მიზანი : მოსწავლე
შეძლებს ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, შეკრება-გამოკლების მოქმედებები ინგლისურ ენაზე.
მოახდინოს ცოდნის ტრანსფერი.
მოსწავლე შეძლებს
ბრტყელი გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობას იდენტიფიკაციას და მათ დასახელებას ინგლისურ
ენაზე. მოსწავლეები შეძლებენ წინადადებების, ახალი სიტყვების შესაბამის ინტონაციაში
წარმოთქმას, შეძლებენ მარტივ ინტეგრაციაში მონაწილეობას, საუბარს. შეძლებენ ზეპირმეტყველების
აქტივობების შესრულებისას სტრატეგიების გააზრებულად
გამოყენებას. შეძლებენ ყოველდღიური ცხოვრებიდან
ან ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე მარტივი ამოცანების ამოხსნას.
კავშირი
ესგ: სტანდარტი: (შედეგი)
უცხ.დ.I.2 მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების შესაბამისი ინტონაციისა და
მახვილების დაცვით წარმოთქმა.
უცხ.დ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა,ნაცნობი
თემატიკის გარშემო საუბარი.
უცხ.დ.I.4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირიმეტყველების აქტივობების შესრულებისას სტრატეგიების
გააზრებულად გამოყენება.
მათ.1.3. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს
თვლა, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებები, და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები,
მათ. 1.6. მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი გეომეტრიული
ფიგურის ამოცნობა და აღწერა
მათ.დაწყ.1.13. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ყოველდღიური
ცხოვრებიდან ან ბუნებისმეტყველების დარგებიდან მომდინარე მარტივი ამოცანების ამოხსნა.
winare
codna da unar-Cvevebi: moswavleebs aqvT Sesabamisi leqsikuri maragi.
SeuZliaT თვლა/რაოდენობების განსაზღვრა, ანგარიში ინგლისურ ენაზე.
saswavlo masala da resursi: კომპიუტერი, პროექტორი, პოსტერი,
TvalsaCinoeba,
fanqari, dafa, kalami, მოსასმენი დისკი
კლასის
ორგანიზ.ფორმა/
ფორმები: საერთო საკლასი,ინდივიდუალური;
ჯგუფური
გამოყენებული
მეთოდი/ მეთოდები: სიმღერით სწავლა, ფრონტალური, ვერბალური ახსნა, კითხვა-პასუხი, დაკავშირება,
კრეატიული აზროვნების განმავითარებელი.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხები
მოსწავლეთა აღრიცხვა;
მოსწავლეებს
გავაცნო გაკვეთილის მიზანი, აქტივობები
|
|
საერთო საკლასო
|
|
1-2 წთ
|
2
|
warm-up
ინგლისურად
თვლის გახსენება
„დიდი რიცხვები“:
მოსწავლეთა
საგაკვეთილო პროცესში ჩართვა
მოსწავლეები
ითვლიან და სიმღერის ფონზე
და მღერიან
|
სიმღერით სწავლება
|
საერთო საკლასო
|
CD
|
5 წთ
|
3
|
რაოდენობების განსაზღვრა ინგლისურ ენაზე, კითხვზე <How
many> პასუხის გაცემით
მოსწავლე ინგლისურ
ენაზე ერთმანეთთან აკავშირებს თვლას, რიცხვებს შორის დამოკიდებულებას; მასწავლებლის
მიერ ნაჩვენებ ბარათებზე მოსწავლე ასახელებს რაოდენობებს და შლის მათ ფერებისა თუ
მოცულობის მიხედვით.
|
კითხვა-პასუხი
ფრონტალური გამოკითხვა
|
საერთო საკლასო
|
ფლეშ ბარათები
|
3 წთ
|
4
|
შეკრება-გამოკლების, გამრავლება-გაყოფის მოქმედებების და ჯამის რაოდენობის
განმსაზღვრელ ბარათთან დაკავშირება. ჯამის და ბარათზე გამოსახული სიტყვის ინგლისურ
ენაზე წარმოთქმა.
მოსწავლე ინგლისურ
ენაზე ახორციელებს შეკრება-გამოკლების, გამრავლება-გაყოფის მოქმედებებს.
მასწავლებლის მიერ ბარათებზე გამოსახულ შეკრება-გამოკლების
მოქმედებებს მოსწავლე აკავშირებს ჯამის რაოდენობის გამსაზღვრელ ბარათთან და ასახელებს
რაოდენობას და ბარათზე გამოსახულ სიტყვას.
|
დაკავშირება
|
ინდივიდუალური
(მოხალისე მოსწავლე)
|
ბარათები
|
3-4 წთ
|
5
|
power point -ში მომზადებული მარტივი სურათებიანი
ამოცანების ამოხსნა
მიზანი: ლოგიკური
აზროვნების განვითარება
წინასწარ მომზადებულ სურათებიანი ამოცანების
ამოხსნა;
რიცხვების ამოკითხვა და მისი შესაბამისი
რიცვის პოვნა;
|
ამოცანების ამოხსნა
|
საერთო საკლასო/
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი, პროექტორი
|
6-7წთ
|
6
|
კალენდარი
მიზანი: მოსწავლემ
განახორციელოს ტრანსფერი მათემატიკაში, ბუნებისმეტყველებაში მიღებული ცოდნა გამოიყენოს უცხო ენაში, ჩაებას
ბუნებისმეტყველებისა და ყოველდღიური ცხოვრებიდან მარტივ მათემატიკურ ინტერაქციაში
აღწერა: რამდენი დღეა წელიწადში, კვირაში,
თვეში.
ართერთი თვის შაბათი კვირის გამოტოვებული
რიცხვები შეავსონ, მოახდინონ კალენდარზე დაკვირვება;
დაასახელონ
მომდევნო და წინა თვეები
|
გამოცნობა-ამოცნობა
|
საერთო საკლასო/
ინდივიდუალური
|
პოსტერი, ფლომასტერი
|
5 წთ
|
7
|
კრიატიული აზროვნების განვითარება, თანამშრომლობითი უნარის გამომუშავება
მიზანი: მოსწავლემ
წინარე ცოდნაზე დაყრდნობით შეძლონ მათემატიკური მცირე ამოცანების შედგენა ჯგუფებში.
აღწერა: მოსწავლეები
ჯგუფებში შეადგენენ მარტივ ერთ ან ორ ამოცანას, ჯგუფის ლიდერი წაუკითხავს სხვა/მეორე
ჯგუფს, რომლებიც შეეცდებიან ამოხსნან უპასუხონ ამოცანას.
|
კრიატიული აზროვნების განვითარების მეთოდი
|
ჯგუფური
|
ფერადი ფურცლები, კალმები
|
8 წთ
|
8
|
axali sityvebi
Mmizani: axali sityvebisa da gamoTqmebis daswavla
·
მოსწავლეები ინგლისურ ენაზე ეცნობიან გეომეტრიულ ფიგურებს,
და დაისწავლიან მათ მნიშვნელობებს
·
მოსწავლე/მოსწავლეები დაფაზე პოულობენ სიტყვას და შეუსაბამებენ ფიგურას
|
ვერბალური ახსნა
|
საერთო საკლასო
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
3 წთ
|
9
|
ზედმეტის პოვნა
მეხსიერებისა
და ლოგიკური უნარის განვითარება
ბარათზე გამოსახულ
გეუმეტრიულ ფიგურებში, რომელიც ხაზებში იქნება გადანაწილებული მოსწავლეებმა უნდა
გამოყონ რომელია ზედმეტი ფორმის, ფერის ან სიდიდის მიხედვით და შემოხაზონ.
|
ზედმეტობის ამოცანები
|
საერთო საკლასო/
ინდივიდუალური
|
პოსტერი, ფლომასტერი, გეომეტრიული ფიგურები
|
3 წთ
|
შეფასება და თვითშეფასება:
განმავითარებელი, სიტყვიერი კომენტარი
ganmaviTarebeli Sefasebis rubrika (gakveTilSi CarTuloba)
|
|||||||||||||||
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი
შედეგები:
მოსწავლეები შეძლებენ ერთმანეთთან დააკავშირონ თითოეულ
საგანში მიღებული ცოდნა, შეძლებენ მარტივ ინტერაქციაში
ჩართვას, საუბარს. მოსწავლეები შეძლებენ მათემატიკური აქტივობების შესრულებისას სტრატეგიების
გააზრებულად გამოყენებას.
მოსწავლეები შეძლებენ თვლას, შეკრება-გამოკლების მოქმედებების
ინგლისურ ენაზე შესრულებას.
Comments
Post a Comment